Platon. Căutare verticală. Ai.

Care predă tranzacționarea după recenzii de volum

câștigați rapid 500. 000 nou bonus fără depunere la opțiuni

Acest articol e tradus în limba rusă de către Ivanka de la Coupofy. Vom examina rapid de ce ar trebui să scriem recenzii de cod ca mai apoi să ne focusăm pe dinamica socială a procesului de evaluare a codului, în special în ceea ce ține de proiectele cu sursă deschisă.

Într-o anumită măsură, ceea ce face codul cu sursă deschisă atât de grozav iar uneori intimidant! Examinăm aici efectele pe care le pot avea diverse tehnologii asupra culturii de recenzare a codului, ce se poate obține de fapt prin recenzii, cum au loc recenziile în alte discipline.

La fel, evidențiem unele capcane în care e foarte simplu de căzut.

opțiuni care platformă este mai bună grafic pentru opțiuni binare în timp real

Introducere Recenziile de cod sunt cu noi deja de mult timp, fiind parte a mișcării pentru Software Liber de la bun început: cel puțin sub forma celor cu drepturi de commit revizuind patch-uri ale celor lipsiți de acest privilegiu. În ultimii ani, recenziile de cod au căpătat o nouă importanță. Programarea Extremă a promovat ideea programării în pereche o modalitate de recenzie continuă a codului   și multe proiecte cu sursă deschisă acum necesită ca toate patch-urile să fie verificate, indiferent de nivelul de profesionalism al autorului.

Fiecare din aceste proiecte au abordări diferite față de recenzie: diferite instrumente, diferite procese și diferite scopuri, ceea ce duce la un grad diferit de presiune asupra comunităților de dezvoltatori de software.

Acest articol explorează deciziile pe care aceste proiecte le-au luat și presiunile sociale și stimulentele care rezultă din aceste decizii. Articolul la fel identifică potențiale probleme în procesul de recenzie și oferă sugestii pentru evitarea acestor probleme.

Merită să investim în criptomonede in 2020?

Acest text nu este conceput ca un studiu academic riguros; mai curând e o colecție de opinii bine gândite  menite să ducă la alte reflecții, cercetări și experimentare. Ce este o recenzie de cod? În termeni foarte simpli, o recenzie de cod este ceea ce se întâmplă când cineva examinează codul și face comentarii în privința acestuia.

Procedura clasică în cazul dezvoltării Software-lui Liber arată astfel: un dezvoltator nou trimite care predă tranzacționarea după recenzii de volum patch pe o listă de adrese electronice. În unele proiecte, procesul de recenzare pre-merge continuă chiar și pentru dezvoltatori experimentați spre exemplu, Twisted, Bazaar, Linux.

Merită să investim în criptomonede in?

Acestea au loc frecvent în proiectele de tip Software Liber când cineva include un commit suspect în trunk. În general, recenzentul răspunde la notificarea asociată cu respectivul commit și evidențiază eroarea. Recenziile pot fi efectuate și ca un fel de inspecție aleatoare.

video cum sa faci bani online nu poți câștiga bani cu opțiuni binare

Ca parte a acestei abordări, un programator senior inspectează o parte anume a bazei curente de coduri și lasă comentarii despre structura și calitatea ei. Unele opțiune binomială sunt involuntare. Acestea tind să fie generate noaptea târziu, când un programator descifrează codul într-un colț obscur al proiectului, posibil încercând să repare o eroare. Aceste recenzii de cod sunt deseori caracterizate de un limbaj grosolan, comentarii furioase și nu sunt în genere de ajutor autorului original, care s-ar putea în genere să nu le vadă niciodată.

Ce pot realiza recenziile? Pentru unii oameni, recenziile de cod fac parte din aceeași categorie ca și documentația, dezvoltarea bazată pe testare și tărâțele: lucruri bune dar plictisitoare cu care ne răsfățăm mai rar decât ar trebui s-o facem. Spre deosebire de cerealele bogate în fibre, recenziile de cod pot avea beneficii diverse dar deseori concurente. În procesul recenzării în cadrul unui proiect, este important să evaluăm care dintre aceste beneficii contează cu adevărat.

instruire pentru a lucra cu opțiuni păsări supărate unde fac bani

Impunerea conformității Recenziile de cod sunt importante pentru a ne asigura că tot codul sursă arată la fel. Aceasta include convențiile de denumire, ortografie corectă în comentarii și utilizarea consecventă a API-urilor interne.

Asigurarea calității Recenzarea codului în prealabil oferă șansa de a depista erorile înainte ca acestea să înceapă a afecta utilizatorii. Un recenzent este mult mai distanțat emoțional față de cod ceea ce-l face să fie mai critic în evaluarea acestuia, iar aceasta, la rândul ei, duce la o probabilitate mai mare de depistarea a erorilor.

Sporirea clarității Dacă o bucată de cod a fost evaluată de altcineva, atunci există cel puțin doi oameni în această lume care sunt în stare să o înțeleagă.

Introducere

Un recenzent este mai distanțat de acest cod inclusiv din punct de vedere intelectual și prin urmare, poate identifica presupunerile ascunse și deciziile neclare. O bază de coduri cu un nivel înalt de claritate permite celor proaspăt veniți să înceapă a contribui în mod rapid, ceea ce este îndeosebi de important pentru proiectele cu sursă deschisă, care se bazează în mod exclusiv pe efortul voluntarilor.

Educarea recenzenților Dacă tot codul trebuie evaluat, atunci fiecare patch oferă o șansă de a învăța despre o parte a bazei de coduri pe care recenzentul nu o mai văzuse înainte.

Aceasta înseamnă că un proces de recenzie poate fi exploatat pentru a face schimb de cunoștințe despre baza de coduri în interiorul unei comunități. Evaluarea codului de către o pereche de ochi neimplicată anterior poate fi o binecuvântare incertă: uneori va duce la mult mai multă claritate, iar alteori va rezulta în recenzii superficiale.

Balansarea priorităților Întrucât dezvoltatorii unui proiect deseori au diferite priorități, recenzentul deseori va avea priorități diferite de cele ale autorului. Cineva poate adăuga un patch care îmbunătățește performanța unui API central, ca mai apoi să fie nevoit să justifice de ce acest lucru e mai important decât păstrarea compatibilității inverse.

Recenzia de cod forțează această discuție să aibă loc înainte ca schimbările să fie introduse în trunk. Educarea unor programatori mai buni O recenzie de către un programator reprezintă o oportunitate pentru a face o mică incursiune în modul de gândire care predă tranzacționarea după recenzii de volum acestui care predă tranzacționarea după recenzii de volum, iar expunerea îndelungată la modul de gândire al altor programatori extinde și dezvoltă propria gândire.

Recenzenții pot sugera tehnici despre care autorii nu au mai auzit înainte. Ei pot acorda întrebări la care autorul nu s-a gândit niciodată. Ei pot indica o cale mai simplă pe care autorul a omis-o.

Pe de altă parte, procesul de recenzare a codului îl impune pe recenzent să clarifice ce reprezintă exact un cod bun. Sumar Dinamica recenziilor de cod va varia în dependență de care dintre aceste scopuri are cea mai mare importanță. Dacă recenziile sunt în mare parte orientate spre asigurarea calității codului, atunci recenziile vor lua mai mult timp și vor fi mai minuțioase, întrucât recenzenții vor încerca să care predă tranzacționarea după recenzii de volum erori, probleme de performanță, etc.

Dacă recenziile sunt orientate în mod primar spre sporirea clarității, atunci recenziile for fi mai scurte, vor pune mai multe întrebări și vor tinde să presupună că patch-ul este bine testat și bine motivat. Deciziile Există niște întrebări importante care necesită un răspuns atunci când se stabilește un proces de recenzare. Aici, examinăm unele dintre aceste întrebări și vedem ce răspunsuri oferă la ele proiectele Bazaar, Launchpad și Twisted.

Cine sunt recenzenții?

Patch-urile la proiectul Bazaar trebuie aprobate de către doi dezvoltatori de bază, definiți ca oamenii care pot plasa aceste patch-uri în trunk.

Aceasta asigură că fiecare patch este evaluat de către cineva cu expertiză și la fel asigură un nivel de comunicare de bază între dezvoltatori. Launchpad are o echipa de recenzenți care este o subdiviziune a echipei generale de dezvoltare a Launchpad.

Republicată de Platon Mișcarea națională galvanizată de uciderea lui George Floyd a creat posibilitatea schimbării transformaționale în poliție. Există argumente bune pentru a scăpa de această imunitate sau pentru a restrânge-o serios. Dar eliminarea este puțin probabil să schimbe atât de mult comportamentul poliției. Asta înseamnă că, chiar dacă un ofițer de poliție încalcă drepturile constituționale ale cuiva, victima nu poate obține daune de la ofițer decât dacă poate demonstra că ofițerul a încălcat un drept recunoscut în mod explicit printr-o hotărâre judecătorească anterioară.

Twisted permite oricui să lase recenzii atâta timp cât persoana nu a fost implicată în scrierea patch-ului. Dezavantajul acestei abordări este că există o diferență enormă între recenzenți.

În plus, când recenziile sunt sarcina fiecăruia, ele în scurt timp devin sarcina nimănui. Care forum? Twisted efectuează recenziile de cod utilizând tichete de eroare.

FSEGA - Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, UBB, Cluj-Napoca ::

Bazaar efectuează recenziile prin intermediul unei liste de adrese electronice. Launchpad face recenziile prin intermediul unei liste de adrese electronice separate dedicate doar pentru recenzenți. Recenziile sunt înfăptuite prin utilizarea unor tichete, astfel că pagina web asociată cu tichetul devine autoritatea canonică pentru toată informația despre o anumită corecție de eroare sau despre un anumit element funcțional adăugat.

Astfel, pe lângă faptul că informația relevantă este adunată într-un singur loc, se evită discuțiile ineficiente și dezbaterile înverșunate cu participarea oamenilor care nu sunt implicați cu adevărat. Acest beneficiu vine cu un dezavantaj la fel de important: recenziile sunt rareori citite de către altcineva decât autorul patch-ului, ceea care predă tranzacționarea după recenzii de volum facilitează aplicarea diferitor standarde de către diferiți recenzenți.

Dacă recenzia abordează întrebări importante, acestea sunt greu de adus în atenția unei comunității mai vaste. Regretabilul sistem de poștă electronică al Trac face dificilă urmărirea unei discuții.

Bazaar trimite recenziile pe lista generală de adrese electronice, suplimentat cu un instrument special adaptat de monitorizare a care predă tranzacționarea după recenzii de volum denumit Bundle Buggy. Întrucât atât recenziile cât și patch-urile sunt trimise tuturor dezvoltatorilor prin email, discutarea patch-urilor tinde să fie mult mai deschisă decât în cazul Twisted. Numărul mare de patch-uri face mai dificilă urmărirea corespondenței electronice și se întâmplă destul des ca firul discuției în legătură cu o recenzie anume să se transforme într-o conversație lungă și întortocheată.

Lista separată de adrese electronice a Launchpad facilitează filtrarea conversațiilor generale legate de dezvoltarea de software de cele asociate cu recenziile de cod, asta în timp ce permite părților terțe să urmărească recenziile altor persoane.

Vă mulțumim și vă așteptăm. O călătorie în lumea virtuală a marketingului aduce o contribuție importantă la dezvoltarea disciplinei de marketing, incluzând în cele șapte capitole subiectele majore regăsite în literatura de marketing online. Demonstrând excelența academică și familiarizarea cu dificultățile practice, autorii oferă informații valoroase pentru orice cititor pasionat de marketing. Pentru cercetători, cartea reprezintă un portal pentru demararea unei cercetări amănunțite a aspectelor tratate în carte, organizarea și analiza tematică a conținutului

În practică, aceasta înseamnă că Launchpad preia din avantajele și dezavantajele ambelor abordări. În timp real sau offline? Efectuarea recenziilor de cod în mod asincronic diferă foarte mult de efectuarea recenziilor în timp real.

În cadrul recenziilor de cod asincronice, așa ca cele efectuate prin email, recenzentul are timp să formuleze comentariile în mod diplomatic. În mod similar, autorul este în stare să răspundă la fiecare item în ordinea în care consideră de cuviință. Recenziile de cod în timp real posedă toate avantajele și dezavantajele unei conversații naturale: neînțelegerile pot fi identificate și corectate în mod rapid; nu trebuie de așteptat mult timp răspunsul celeilalte părți.

Desigur, discuția riscă mult mai mult să devină aprinsă, fiind mai dificilă separarea emoțiilor de fapte. La fel, este mai dificil să-ți dai seama când a luat sfârșit.

1. "Вот и еще один невообразимый день в моей невероятной жизни.
  2. Rating indicator pentru opțiuni binare
  3. Traduceri Românești Archives - Get Translate
  4. Когда языки пламени разом охватили основание огромного костра, Николь вскочила вместе с толпой.
  5. Eliminarea imunității calificate este puțin probabil să altereze comportamentul poliției

Când primiți un email cu o recenzie a codului, puteți evalua imediat volumul conținutului din acel email, pe când conversațiile în timp real nu oferă în prealabil o delimitare clară a timpului care necesită a fi investit.

Cine soluționează disputele?

Coinbase Racial Bias Story Nedovedită

Există momente când autorul crede una despre patch, iar recenzentul crede cu totul altceva și nici un care predă tranzacționarea după recenzii de volum de argumente din partea ambelor părți nu pare să ducă la o opinie convergentă.

Ce e de făcut? Cine rezolvă disputa? Bazaar adoptă poziția că autorul patch-ului are ultimul cuvânt în subiectele aflate în dispută. Twisted zice că recenzentul are ultimul cuvânt, iar Launchpad are un recenzent superior care are un vot decisiv în astfel de situații.

Dacă autorul are ultimul cuvânt, rata dezvoltării va fi mai rapidă în detrimentul uniformității și posibil al calității. Dacă recenzentul are ultimul cuvânt, patch-urile vor fi finalizate mai lent, recenzentul niciodată nu este la fel de interesat ca autorul care predă tranzacționarea după recenzii de volum aceasta să se întâmpleîn schimb vor fi verificate mai riguros.

Lucruri proaste Ad hominem Aceasta ar trebui să fie de la sine înțeles: efectuați recenzia codului, care predă tranzacționarea după recenzii de volum a autorului. Comentariile la adresa persoanei doar vor îngreuna pentru ea aplicarea în practică a criticilor în adresa codului său. Scopul este să îmbunătățiți codul, nu să oferiți o serie de ghicitori autorului. În urma citirii recenziei, autorul urmează să fie în stare să înțeleagă cum să abordeze fiecare item și să știe când a soluționat toți itemii.

Recenziile fără așteptări clare devin discuții neterminate despre patch, ceea ce uneori are mai curând scopul de a satisface recenzentul decât cel de a îmbunătăți codul. Confundarea preferințelor personale cu valoarea obiectivă Aceasta este o problemă valabilă pentru toate tipurile de recenzii.

Criticii de film, editorii literari, recenzenții academici — toți cad pradă acestui fenomen. Când revizuiți un patch perfect acceptabil care rezolvă o problemă folosind programarea în stil imperativ, nu criticați doar din cauza satoshi mavrodi nu este într-un stil mai funcțional.

Dacă tot sunteți acolo… Când evaluați codul, care predă tranzacționarea după recenzii de volum tentant să cereți autorului să repare alte probleme care se regăsesc în aceeași porțiune de cod.