Garanţia hardware

Garanția opțiunilor, CE ACOPERĂ ACEASTĂ GARANŢIE?

Vreau să renunț la produsul cumpărat!

garanția opțiunilor

Termenul de garanție aferent produselor este specificat pe pagina produsului. Poți alege această opțiune pe pagina produsului, la secțiunea cum să crească garanția opțiunilor produs", bifând opțiunea "Extinde garanția".

Această opțiune include extinderea garanției cu încă 12 luni la maximum 48 luni, în funcție de configurare. Condiții de garanție În perioada de garanție, piesele, componentele sau subansamblele care s-au defectat în urma unor vicii de material sau de fabricație, se repară sau se înlocuiesc după caz.

garanția opțiunilor

Produsele care nu pot fi reparate, garanția opțiunilor fi înlocuite. În cazul în care modelul respectiv nu se mai comercializează, produsul va fi înlocuit cu un alt produs similar, dar niciodată inferior. În eventualitatea înlocuirii produsului defect cu unul superior originalului se va aplica diferența. În cazul în care nici unul dintre metodele menționate anterior nu se aplică, produsul defect se va storna la cererea clientului.

În cazul în care defectul reclamat nu se confirmă, costurile de transport și diagnosicare revin în totalitate în sarcina clientului.

garanția opțiunilor

PC House nu este răspunzător pentru produsele trimise în service, fie în regim de garanție fie în afara acestuia, care au suferit deteriorări în timpul transportului din cauza ambalării necorespunzătoare de către client.

Produselor aflate în garanție, care au suferit deteriorări din cauzele mentionate mai sus, li garanția opțiunilor anuleaza garantia, iar costurile aferente de transport si diagnosticare ii revin in totalitate clientului.

Garanţia dealerului tău BMW.

De asemenea, produsele trimise în service vor fi învelite în materiale de preotecție și ambalate în cutii de carton rezistente de garanția opțiunilor client pentru prevenirea deteriorării în timpul transportului. Produsul se trimite integral pentru rezolvarea problemei de garanție, cu configurația completă cu care a fost achiziționată!

Nu se acceptă returnarea componentelor separate pentru rezolvarea problemei de garanție! Produsul defect, achiziționat de la PC House SC Multiplan Electronics SRLnu reprezintă obiectul garanției în următoarele situații: În cazul în care sigiliul sau seria produsului este deteriorată sau îndepărtată de pe produs. Componentele calculatoarelor au fost modificate într-un service neautorizat, ori au suferit intervenții de către persoane neautorizate. Nerespectarea de către utilizator a condițiilor de manipulare, transport, depozitare, instalare, punere în funcțiune, utilizare și întreținere prevăzute de către producător rezultă în pierderea garanției.

Produsele software respectiv consumabilele nu beneficiază de garanție ex: cartuș, toner, etc. Recomandăm salvarea periodică a datelor pentru a evita eventualele pierderi de date Deteriorările fizice estetice lovituri, zgârieturi nu reprezintă obiectul garanția opțiunilor Conform legislației în vigoare, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distantă în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Singurele costuri care cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

„MĂ POT OBIŞNUI CU ACEST SENTIMENT.”

Garanția opțiunilor o problemă de garanție! Dacă ai observat o problemă la un produs achiziționat de pe www. Formularul RMA este conceput pentru a crește eficiența procedurii de retur, preluare și - după caz - reparație a produselor aflate în garanție kuban trading llc la clienții PC House.

Fiind cea mai eficientă metodă, încurajăm utilizarea acestuia, însă acesta nu are nicidecum un caracter obligatoriu și poți solicita returnarea unui produs în garanție și prin alte metode. În cazul în care nu ne comunici în mod explicit solicitarea de returnare a produsului în garanție, există garanția opțiunilor ca acel produs să nu fie preluat de Garanția opțiunilor House.

Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil, urmând să trimitem curierul la tine pentru a ridica produsul.

garanția opțiunilor

Transportul în cazul problemelor de garanție constatate este gratuit! Dacă solicitarea de reparație în garanție nu este justificată și defectul nu se confirmă sau garanția este anulată din diverse motive, solicitantul va achita costurile aferente transportului de retur.

În cazul produselor care nu mai beneficiază de garanție, toate cheltuielile de transport vor fi suportate de către client. Dacă nici unul din opțiunile anterioare nu se poate aplica, atunci îți vom returna contravaloarea produsului defect! Garanția opțiunilor legilor în vigoare, ai dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la preluarea coletului!

În cazul persoanelor juridice ne rezervăm dreptul garanția opțiunilor a accepta sau nu returul produselor, persoanele juridice neavând calitate de consumator. Ca să renunți la produsul achiziționat și să primești banii înapoi, te rugăm să ne contactezi prin următoarele variante, pentru acceptul nostru: completează formularul RMA  pentru o soluționare rapidă și eficientă sau poți face o declarație de intenție scrisă: pe adresa de e-mail reclamatii pchouse.

Garanţia hardware

Te contactăm în cel mai scurt timp posibil. Conform legislatiei în vigoare, în cazul denunțării unilaterale a contractului la distanță, costul returnării produsului revine în sarcina clientului. Ne rezervăm dreptul de refuzare a coletelor trimise cu plata la destinatar. După primirea și verificarea integrității produsului returnat, banii tăi vor fi înapoiați în termen de maxim 14 zile lucrătoare. Dacă nu dorești restituirea sumei produsului ci alegi un produs diferit - cu plata diferenței după caz - te rugăm să specifici intenția într-un mesaj scris.

garanția opțiunilor

Costurile de transport în cazul schimbului revin în sarcina ta. După completarea formularului RMA, solicitarea bifată intervenție în garanție sau returnarea produsului se poate modifica doar cu recompletarea formularului. Modificarea din 'intervenție în garanție' la 'returnarea produsului' va fi acceptată numai dacă termenul de 14 zile calendaristice nu este depășită.

Garanție limitată internațională și asistență tehnică HP

Te rugăm să NU trimiți înapoi nici un produs, fără să ne anunți în prealabil și fără primirea garanția opțiunilor din partea noastră! Altfel, riști refuzarea coletului! Condiții de returnare Ai dreptul să testezi și să verifici produsele cumpărate online, în măsura care este necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare cu condiția că în timpul perioadei de retragere garanția opțiunilor zile manipularea și inspecția produselor achiziționate să fie executată cu grijă necesară.

Legea spune garanția opțiunilor art. Astfel consumatorul va fi responsabil pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă se dovedește că devalorizarea a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare.

În cazul produselor refurbished sau second hand recomandarea noastră este ca produsele să fie returnate în ambalajul original, asigurând astfel garanția opțiunilor de transport cât mai optime.

garanția opțiunilor

În cazul produselor noi, cutia precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare produsele noi trebuie returnate cu ambalajul original nedeteriorat fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.

În cazul produselor returnate în stare necorespunzătoare deteriorări fizice, defecte, urme de uzură, garanția opțiunilor opțiunilor, componente sau accesorii lipsăcare fac imposibilă vânzarea produsului la prețul original, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă garanția opțiunilor valoarea produsului, cu scopul repunerii la vânzare ca produs desigilat sau recondiționat în cazul produselor noi sau grad B-C în cazul produselor refurbished sau second hand.

În această situație, se va rambursa doar suma rezultată în urma evaluării, pentru a compensa deprecierea suferită de produs. Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor care trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Cuantumul sumei va fi comunicată către client după evaluarea și aducerea la o formă comercială în vederea vânzării. Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în cazurile abuzive returnări repetate. Dacă ai achiziționate mai multe produse noi din același model, trebuie să te asigurați că doar unul a fost desigilat.

Ce opţiuni ai când produsul pe care l-ai cumpărat se defectează. Garanţia legală

Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate. Dacă produsul comandat a fost însoțit de un cadou, trebui să garanția opțiunilor și cadoul cu care a fost însoțit. Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar valid în lei deschis pe numele titularului de factură. Te garanția opțiunilor să verifici integritatea coletului și conținutului acestuia, iar în cazul coletelor deteriorate, solicitată curierului întocmirea unui proces verbal de constatare.

Reclamațiile ulterioare nu vor fi garanția opțiunilor în considerare!

Selectaţi ţara/regiunea şi limba

Modificarea facturii de pe persoana fizică pe persoana juridică se poate face doar în cazul în care chitanța eliberată de către firma de curierat este pe persoană juridică! Consumabile cartuse, tonere, acumulatori, etc.

How To Make $800.00+ Per DAY Using GOOGLE! (Make Money Online)

Daca nu ai găsit răspuns la întrebarea ta în acest ghid, contactează-ne prin telefon Abonează-te la newsletter!