Imprimaţi pe ambele feţe ale hârtiei (Windows®) | Brother

Opțiunea scurtă

Programul Google Partners Despre licitarea pentru afișări Mulți advertiseri speră că utilizatorii vor da clic pe anunțul lor, însă acesta nu este întotdeauna scopul principal.

opțiunea scurtă cum să faci bani la 18 ani

Poate că vă doriți doar ca anunțul să fie văzut de un număr mare de persoane. În acest caz, licitarea în funcție de costul-pe-mia opțiunea scurtă afișări vizibile vCPM este o opțiune potrivită.

Întrebări frecvente şi depanare

Dacă folosiți licitarea vCPM, veți licita pentru anunț în funcție de frecvența cu care acesta apare într-o poziție vizibilă în Rețeaua de display Google.

Setați suma maximă pe care sunteți dispus ă să o plătiți pentru anunțurile vizibile, indiferent dacă utilizatorii dau clic sau nu pe acestea. De ce să folosiți licitarea vCPM Opțiunea scurtă utilizatori preferă licitarea vCPM deoarece doresc opțiunea de a seta o sumă maximă pe care o vor plăti pentru fiecare vizionare a anunțului sau pentru fiecare afișare vizibilă, nu pentru fiecare clic.

opțiunea scurtă vid face bani pe internet

Licitarea vCPM nu este disponibilă pentru campaniile în Rețeaua de căutare. Sfat Dacă obiectivul dvs.

Да, мы ведем удивительную жизнь.

Opțiunea scurtă scurtă comparație între licitarea vCPM și licitarea CPC Puteți consulta detalii suplimentare mai jos, dar noțiunile de bază sunt cele ce urmează. Licitarea unei sume CPM a anunțurilor care se pot consulta Licitarea CPC afișarea anunțurilor vă interesează mai mult decât clicurile vă interesează mai mult clicurile Licitați: suma maximă pe care sunteți dispus ă să o cheltuiți pentru 1.

Imprimaţi pe ambele feţe ale hârtiei Windows® Selectaţi hârtie în format A4 când folosiţi funcţia de imprimare faţă verso automată. Verificaţi să fie închis capacul posterior. Dacă hârtia este îndoită, îndreptaţi-o şi reaşezaţi-o în tava de hârtie. Utilizaţi hârtie normală sau subţire.

Nu veți plăti pentru afișările care nu au fost vizibile. Aflați cum să licitați pentru afișările vizibile folosind suma CPM pentru anunțurile vizibile.

Cum vă putem fi de ajutor?

Pentru ca procesul să fie corect, atunci când anunțurile CPC și vCPM concurează pentru aceeași destinație de plasare din Rețeaua de display, cele două tipuri sunt comparate ca egale în funcție de suma reală pe care o pot cheltui pentru afișare. În cazul unui anunț vCPM, suma licitată CPM maximă a anunțurilor care se pot consulta reprezintă valoarea pe care un advertiser este dispus să o cheltuiască pentru fiecare 1.

În cazul unui anunț CPC, Google estimează numărul de clicuri pe care le poate primi un anunț la fiecare 1. Cu cât este mai ridicată suma CPM maximă pentru opțiunea scurtă vizibile, opțiunea scurtă atât mai mari sunt șansele ca anunțul să se afișeze.

Ca întotdeauna, sistemul Google Ads va percepe doar suma necesară pentru a plasa anunțul dvs.

Моя бабушка со стороны матери тоже родилась в Таиланде, но в другом городе, называющемся Чиангсэн.

Aflați mai multe despre Vizionarea activă. Sfat Anunțurile text care folosesc sume licitate vCPM pot avea un avantaj special: dacă obțin o destinație de plasare, li se oferă întregul spațiu publicitar, opțiunea scurtă nu opțiunea scurtă să-l împartă cu alte anunțuri text. Astfel, pot ieși mai ușor în evidență.

Despre licitarea pentru afișări

Suma licitată CPM maximă pentru anunțurile vizibile poate atrage niveluri diferite de afișări, la prețuri diferite față de sumele licitate CPM maxime anterioare. Întrucât nu plătiți pentru afișările care nu au fost vizibile, vă recomandăm să creșteți suma licitată CPM maximă pentru anunțurile vizibile, opțiunea scurtă încât să obțineți opțiune deschisă pe piață nivel de cheltuieli și de trafic.

Să presupunem că vindeți flori și că ați creat un grup de anunțuri care conține cuvinte cheie cum ar fi trandafiri, margarete prețul opțiunii externe lalele. Sume licitate la nivel de grup de anunțuri: setați suma CPM maximă a anunțurilor care se pot consulta la nivel de grup de anunțuri, astfel încât să aveți aceeași sumă licitată pentru toate cuvintele cheie și destinațiile de opțiunea scurtă din grupul respectiv.

opțiunea scurtă care este dreptul la o opțiune

Să presupunem că alegeți o sumă CPM a anunțurilor care se pot consulta, la nivel de grup de anunțuri, în valoare de 3,60 RON. Dacă anunțul apare pe un site asociat trandafirilor sau lalelelor ori pe un blog dedicat florilor, suma CPM opțiunea scurtă a anunțurilor care se pot consulta va fi întotdeauna de 3,60 Opțiunea scurtă. Acesta este modul cel mai simplu de a gestiona sumele licitate CPM ale anunțurilor care se pot consulta.

Sume licitate la nivel de destinații de plasare: puteți seta câte o sumă licitată CPM a anunțurilor care se pot consulta pentru fiecare destinație de plasare care vi se pare potrivită. Dacă știți că un anumit site vă aduce rezultate foarte bune, puteți licita mai mult pentru destinațiile de plasare de pe acesta.

opțiunea scurtă opțiuni binare de intrare