Opţiuni Picture Control

Setează opțiuni

Conținutul

    Dați clic aici pentru a afla modul în care se vor modifica setările și cum să vă pregătiți.

    opțiuni și tipurile sale

    Cu ajutorul setărilor pentru excluderile de conținut, puteți alege să nu vă mai afișați anunțurile lângă anumite categorii de site-uri, videoclipuri și aplicații mobile, care pot să nu fie potrivite pentru marcă. Acest articol prezintă setează opțiuni pas cu pas pentru setarea excluderilor de conținut în cont. Înainte de a începe Dacă nu v-ați familiarizat cu excluderile de conținut sau nu știți setează opțiuni setări vi se potrivesc, citiți mai întâi articolul Despre opțiunile pentru excluderile de conținut și pentru categoriile de site-uri.

    Apelurile și întâlnirile Numărul de telefon Introduceți numărul dvs. Atunci când nu este disponibilă o rețea Wi-Fi sau o rețea de date dacă aveți o cartelă SIM pentru iPad pentru a vă asocia unei întâlniri, Lync vă apelează înapoi la acest număr pentru a vă conecta la porțiunea audio a apelului Lync. Din partea stângă, atingeți prima pictogramă pentru a accesa ecranul Informații mele. Din ecranul Informații mele, atingeți Opțiuni.

    Pentru campaniile video, este activat automat filtrul Standard de conținut. Aflați mai multe despre filtrul Standard de conținut.

    ce sunt ghilimelele în opțiunile binare

    Cum se setează excluderile de conținut la nivel de cont Puteți controla excluderile de conținut la nivel de cont numai în noua experiență Google Ads. În meniul de navigare din stânga, dați clic pe Toate campaniile. În meniul pentru pagini din stânga, dați clic pe Setări. În partea de sus a paginii, dați clic pe Setările contului.

    În panoul Excluderi de conținut: dați clic pe Conținut exclus și selectați categoriile de conținut sensibil pe care doriți să le excludeți din toate campaniile setează opțiuni Rețeaua de setează opțiuni dați clic pe Conținut exclus și etichete și selectați tipurile de conținut și etichetele de conținut digital pe care doriți să le excludeți din setează opțiuni din Rețeaua de display. Notă: acestea se vor aplica în fiecare campanie din Rețeaua de display din cont. Dați clic pe Salvați.

    site- uri pentru a face bani online

    Cum se setează excluderile de conținut în campaniile din Rețeaua de display Crearea unei campanii În setează opțiuni pentru pagini din partea stângă, dați clic pe Campanii.

    Dați clic pe butonul plusapoi selectați Campanie nouă. Selectați unul setează opțiuni mai multe obiective pentru campanie sau, dacă niciunul dintre obiective nu se potrivește cu ceea ce căutați, selectați Creați o campanie fără a vă ghida după un obiectiv.

    Mod bară de instrumente raportare BIP Configurează o bară de instrumente alternativă pentru rapoartele Pixel-Perfect care sunt incluse într-un dashboard. Comenzi cum ar fi Selectare şablon, Vizualizare, Export şi Trimitere sunt încă disponibile.

    Dacă pasul nu se reflectă în cont, selectați întâi un tip de campanie, apoi alegeți un obiectiv. Aflați mai multe despre obiective în noua experiență Google Ads. Introduceți informațiile necesare pentru a crea campania. Dați clic pe Excluderi de conținut pentru a deschide panoul.

    fără bonusuri de depunere în opțiuni binare pentru înregistrare

    Notă: atunci când creați prima campanie în Rețeaua de display, aveți la dispoziție numai etichete de conținut digital. Selectați etichetele de conținut digital pe care doriți să le aplicați campaniei.

    Când este selectată, baza de date este compactată și reparată automat atunci când o închideți.

    Creați un grup de anunțuri și anunțuri opțional. Dați clic pe Creați campania. Modificarea unei campanii În meniul pentru pagini din stânga, dați clic pe Setări.

    cei mai reali bani simpli

    Dați clic pe numele campaniei din Rețeaua de display în care doriți să lucrați. Dați clic pe Setări suplimentare.

    • Setează-ţi automat telefonul | Orange Orange Romania
    • Configurarea opţiunilor avansate
    • Procesaţi portrete pentru o piele cu textura naturală şi o senzaţie de rotunjime.

    Selectați excluderile de conținut pe care doriți să le aplicați campaniei.