Folosiți aplicația bot Zendesk

Opțiune bot. Cum se creează și se proiectează un bot telefonic

Acest conținut și aceste informații de ajutor Experiența generală cu centrul de ajutor Următorul Hangouts Chat is now Google Chat.

opțiune bot

You might temporarily see references to both names until this change rolls out everywhere. Folosiți aplicația bot Zendesk Folosiți aplicația bot Zendesk în Google Chat pentru a primi notificări atunci când apar probleme în Zendesk.

Înainte de a începe Ai nevoie de permisiune de la administratorul Google Workspace pentru a instala aplicații bot.

Trebuie să adăugați aplicația bot în Chat.

Aveți nevoie de un cont Zendesk cu privilegii de administrator. Configurați aplicația bot Zendesk în Chat Trebuie să configurați notificări în fiecare sală în care adăugați aplicația bot.

opțiune bot

Aplicația bot trimite notificări în toate sălile din care face parte. Deschideți un opțiune bot direct cu aplicația bot sau accesați o sală cu aceasta.

Folosește aplicații bot utile în Google Chat

Dați clic pe Conectați-vă la contul dvs. Zendesk pentru a deschide fereastra de configurare.

opțiune bot

Introduceți subdomeniul Zendesk Introduceți numele de utilizator și parola Zendesk dați opțiune bot pe Conectați-vă. În secțiunea Alegeți grupul, dați clic pe săgeata în jos și apoi pe grupul Zendesk pentru care vreți să primiți notificări. Sub Prioritate mai mare sau egală cu, dați clic pe săgeata în jos și apoi pe nivelul de prioritate pentru care doriți să primiți notificări.

Blocați sau să eliminați un robot în cadrul echipelor

În secțiunea Organizați mesajele în funcție de, dați clic pe săgeata în jos și alegeți o opțiune de organizare în fire de mesaje.

Bifați casetele din dreptul elementelor despre care doriți să primiți notificări în Chat.

opțiune bot

Dați clic pe Salvați. Opțional Pentru a adăuga un alt proiect, dați clic pe Adăugați. Modificați setările aplicației bot Puteți accesa setările aplicației bot Zendesk într-un mesaj direct cu aplicația bot sau într-o sală în care este adăugată aplicația bot.

opțiune bot

În săli, numai persoana care a adăugat aplicația bot poate modifica setările. Dacă o aplicație bot este eliminată dintr-o sală, setările aplicației bot respective se șterg.

Folosiți aplicația bot Zendesk

Alegeți o opțiune pentru a vedea setările pentru aplicația bot: Într-un mesaj direct cu aplicația bot Zendesk, introduceți setări. Într-o sală, introduceți Zendesk settings setări. Dați clic pe Editați Setări. Utilizarea aplicației opțiune bot în săli În săli, trebuie să menționați în mod explicit aplicația bot în fiecare mesaj către aceasta inclusiv în răspunsurile la mesajele primite de la aplicația bot.

Cutie surpriza Bot-Bots, TRA, Ast

Toate celelalte nume de companii și de produse sunt mărci opțiune bot ale companiilor cu care sunt asociate. A fost util?

opțiune bot

Cum putem să îmbunătățim această pagină?