Sfaturi de modă GLAMI: trenduri toamnă-iarnă de neratat de Black Friday


Îmbogățirea garderobei în perioada reducerilor de Black Friday este o idee minunată. Ai acces la o diversitate de produse necesare sau branduri care te reprezintă, iar asta în manieră accesibilă. Ce poate fi mai plăcut de-atât? Să fii la curent cu trendurile momentului, iar achizițiile tale să se alinieze cu acestea, ca mai apoi să atragi toate privirile și aprecierile.

GLAMI, platforma europeană lider în descoperirea modei, a analizat cele mai râvnite articole în perioada septembrie-noiembrie 2023, de la pantofi sport, la rochii, botine sau jachete. Așadar, iată culorile, materialele și stilurile incluse în topul preferințelor, esențiale pentru cumpărarea vedetelor sezonului în materie de îmbrăcăminte.

Pantofii sport negri, o declarație de stil

Sneakerșii sunt o declarație de comoditate și versatilitate în lumea modei. Pot fi purtați într-o varietate de combinații stilistice, de la ținutele casual, caracterizate de clasicii blugi, până la cele elegante, în care sacoul și pantalonii office sunt nelipsiți.

În perioada menționată, articolele de culoare neagră au fost cele mai căutate pe GLAMI.ro, însă nu e de mirare. În definitiv, acestea pot fi integrate ușor în orice ținută, fără a o aglomera sau dezechilibra vizual. Desigur, nici albul sau bejul nu puteau lipsi din peisaj, mai ales când vine vorba despre modelele sport.
Surprinzătoare a fost însă preferința sofisticată a utilizatorilor pentru sneakerșii din piele sau piele întoarsă, mult mai accentuată decât în trecut.

Rochiile midi sau modelele little black dress, printre preferate

Rochiile nu reprezintă un articol vestimentar ce poate fi purtat doar vara, dovadă fiind popularitatea lor pe GLAMI. Cele cu o croială midi sau modelele little black dress au cucerit o mulțime de inimi și-au îmbogățit garderobele multor românce toamna aceasta.

Variantele potrivite pentru nuntă, din materiale precum mătase sau catifea, dar și cele de seară sau elegante, puse în valoare prin reflexii aurii, nuanțe de negru sau imprimeuri florale, au redat perfect esența sezonului. Mai mult decât atât, prețurile mici le-au transformat în niște achiziții perfecte, imposibil de trecut cu vederea.

Botinele cowboy, în tendințe și sezonul acesta

Utilizatorii nu au căutat doar piese estetice, ci și practice, perfecte pentru temperaturile din ce în ce mai scăzute. Ca atare, botinele și ghetele și-au găsit rapid loc în această listă. Opțiunile din piele sau piele întoarsă, cu sau fără toc, au acaparat scena.
Stilul cowboy încă este în atenția multor persoane, indiferent că optează pentru variantele scurte sau până la genunchi. Cât despre paleta cromatică reprezentativă, nuanțele de maro sunt la mare căutare, captând esența atmosferei de toamnă.

Cu glugă sau fără, gecile matlasate au cucerit pe toată lumea

Fără dubii, gecile matlasate sunt apreciate pentru stilul lor casual și totuși de efect. Deși sunt disponibile într-o varietate de culori vibrante, dacă vrei să fii în trend, ar trebui să alegi favoritele momentului: albe, negre și verzi.
Cele cu glugă sau cu inserții îmblănite, foarte utile în zilele mai reci și totuși pline de stil, sunt la fel de dorite. Marele lor avantaj este că pot fi purtate inclusiv în perioada de tranziție dintre anotimpuri, deci asigură-te că nu o să-ți lipsească din coșul de Black Friday.

Profită de ofertele Black Friday de pe GLAMI.ro

Pe www.glami.ro găsești produse de la sute de magazine și branduri, toate în același loc. Mărimile disponibile acoperă o gamă largă de nevoi, de la XXS la 6XL. În plus, reducerile de Black Friday ajung până la -80% pentru numeroase categorii, oferindu-ți ocazia să achiziționezi articolele de care ai nevoie la super preț!

Despre GLAMI

GLAMI România a fost lansată în iunie 2017. Cea mai importantă platformă online europeană de descoperire a modei are peste 400 de magazine partenere înregistrate pe www.glami.ro și peste
1 milion de produse de la aproape 12.000 de branduri. GLAMI România face parte din
GLAMI Group, companie care își dorește să simplifice procesul de descoperire a modei prin intermediul tehnologiei și care este prezentă în 13 țări.