Stralucitul violonist Kristóf Baráti, la Ateneul Român
[ad_1]
În concertele de joi, 27 octombrie şi vineri, 28 octombrie 2022, Filarmonica „George Enescu” îl are ca invitat în ipostază solistică pe Kristóf Baráti, apreciat drept un muzician cu o vastă diversitate expresivă şi cu o tehnică impecabilă. Sub bagheta lui Christian Badea, prim-dirijor principal al Filarmonicii şi împreună cu Orchestra simfonică a Filarmonicii „George Enescu”, violonistul maghiar va interpreta Concertul nr. 2 de Béla Bartók, unul dintre titlurile de referinţă din repertoriul său, cu care s -a consacrat pe marea scenă internaţională.
Detalii pe REUSITA.
Articolul Stralucitul violonist Kristóf Baráti, la Ateneul Român apare prima dată în Bucuresti Business – Despre afaceri. Zi de zi.
[ad_2]
Source link
Mai multe articole:
Cum să Slăbești Fără Diete Dure: Sfaturi pentru Un Stil de Viață Sănătos și Echilibrat
Pierderea în greutate fără diete restrictive este o abordare bazată pe modificări treptate ale stilului de viață. Aceasta implică adoptarea...
Cum Poți Deveni un Mare Star: Pași Către Succes
Fie că visezi la lumina reflectoarelor în muzică, actorie, sport sau orice alt domeniu, drumul către statutul de „mare star”...
Mituri și adevăruri despre alimentația vegană și moduri de a menține un echilibru nutrițional adecvat
Alimentația vegană a devenit din ce în ce mai populară în ultimii ani, pe măsură ce oamenii devin mai conștienți...
Idei creative pentru a-ți petrece weekend-ul și a-ți încărca bateriile după o săptămână lungă de muncă
Petrecerea timpului liber în mod activ și creativ este extrem de importantă pentru sănătatea noastră mentală și fizică. Într-o lume...
Secrete pentru a-ți îmbunătăți capacitatea de concentrare și atenție în era digitală
În era digitală în care trăim, tehnologia a devenit o parte integrantă a vieții noastre de zi cu zi. Dispozitivele...
Analiza tendințelor în marketingul digital și strategii pentru promovarea eficientă a brandului online
În era digitală în care trăim, marketingul digital a devenit o componentă esențială a strategiilor de marketing ale companiilor. Cu...